Producenci
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

DANBUD 2 S.C.

ul. Graniczna 61A

42-512 Psary

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

DANBUD 2 S.C.

ul. Graniczna 61A

42-512 Psary

 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę. Zwroty przyznawane są tylko za towary nie noszące śladów użytkowania.

Obowiązkiem Klienta odsyłającego towar jest odpowiednie zabezpieczenie towaru na czas transportu.

Zwracany towar Klient odsyła na własny koszt. Zwrot środków następuje w ciągu 14 dni kalendarzowych na wskazany rachunek bankowy (pod warunkiem spełnienia wszystkich powyższych wymagań zwrotów)

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl